Nekad hilip320=the master | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

• Trådskapare Trådskapare philip320=the master
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

philip320=the master

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten eriksson

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2007

Vad heter du på discord? sigge#3245

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varadg 16-23
helg 12-05
lov 12-05

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Framförallt för att kolla om folk följer reglerna och håller sig till dom. Skulle de hända att ja ser att dom inte sköter det bra dom kanske lallar eller så, så kommer jag att banna/kicka det bror på hur situationen Jag möter ofta folk som både spam skriver i lokal OOC och pratar OOC. Och ja vill därför kunna hjälpa till med att bli av med lallarna så RP e på topp nivå. Därför vill jag bli servervakt för att jag kan hålla koll på serven och se till att alla följer reglerna de finns tyvärr många som lallar runt och har dålig RP som måste bort från Unive för att behålla Unives RP. Det är den största anledningen varför jag vill bli servervakt för att alla ska kunna känna sig trygga på Unive och jag vill presentera Unive på ett bra sätt och jobba mot servern så vi staff och servervakter kan utveckla servern på ett bra sätt! och kunna vara på plats så snabbt som möjligt och kunna kicka/banna eller ge varningar det bror på vad vi staffs/servervakter känner för det kommer in massa lallare per dag och det är bara synd för dom tycker jag för dom blir ju bannade direkt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Om jag skulle få chansen att bli Servervakt på Unive så skulle jag kolla på hur folk RPar och beter sig på servern och vad dom gör. Jag skulle hjälpa folket som spelar på Unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL o fail rp. Jag kommer även att hjälpa till med att SV-banna folk, kicka folk som ej beter sig osv. och sedan skickar jag in clip när dem gör något allvarligt och så får staffs eller trainees ta hand om det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan Rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra Rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med Rp nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre . Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det, då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla . Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli vald av alla för att just jag har en hög Rp nivå och är väldigt trevlig och det skulle kunna hjälpa servern. Och jag ser lite väl mycket FailRP eller Meta med mera. Jag kommer också vara väldigt aktiv som jag redan sagt alltså mina tider. Även att jag ser mycket bilar på gatan som man behöver Dva men just nu får man stå och vänta på staff eller så får man puta dom ut på sidan. Jag kommer även vissa hur man Rpar och det kommer underlätta för servern för om jag har en hög och bra Rp så kommer förmodligen dom som ser se min Rp och försöka förbättra sin om det behövs. Jag kommer även att vara snabb på om jag få ett meddelande av någon som säger att det är FailRP så kommer jag att åka ditt men ändå behålla min Rp och sedan om jag ser FailRP så blir det en kick. Jag tycker att det är viktigt att alla regler följs.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staffs inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på unive för både support staff och för andra på unives commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet! jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser at supporsen har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra både för dom mig och andra i servern det ska inte vara så att det kommer in lallare och dom kommer undan dom har inget på servern och göra tycker jag! och jag vill se till att alla regler följs och kunna ta besluten/åthjärderna det är typ därför jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på unive för både support stafft och för andra på unives commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra verksamhet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban, /sqlban, /kick, /noclip, /tpm, /bring /revive, /dv, /goto, /who. /toggleid, /togglename.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev bannad typ första dagen ja spela på unive, tror de va fail rp eller ngt sånt, men inte på senaste

Spelar du på någon annan server för tillfället? absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka