Accepterad Hilding | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hilding

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021663272/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hildingsson

Vad är ditt discord namn? Hilding-Vilding#1705

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Olof är en person som är ganska kreativ, har ett väldigt stort intresse av bilar, han kan mycket om motorer och speciellt är han expert på bilmärken. Han har alltid tyckt bilar har varit väldigt intressant sen han var liten. Han vill bli mekonom för att han vill hjälpa andra att fixa deras bilar, dessutom vill han bli ännu bättre på att fixa bilar. Just nu har han ett jobb på postnord men trivs inte med både lön och arbetskamrater. Så varför inte söka in till ett dröm jobb istället?

Varför ska just du bli whitelistad? För att min Rp upplevelse kommer bli mycket bättre i servern, jag tror jag kommer känna mer nödvändig och användbar i servern och helt enkelt vara mer till nytta. Jag är en snäll kille som gillar att vara omtänksam mot andra, och helt enkelt göra folk glada. Jag gillar verkligen att rp:a på en hög och väldigt realistiskt nivå och helt enkelt försöka göra rp:n så lik verkligheten som möjligt. Dessutom tycker jag själv att jag är ganska bra på att rp:a på en hög och realistiskt nivå. Dessutom tycker jag det är väldigt viktigt att lägga mycket fokus på rp spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är en fiveM server som lägger väldigt mycket fokus på en hög rp nivå, är väldogt strika med regler t.ex. att dom inte får brytas. Jag tycker många spelar där är också väldigt seriösa i sitt rp:ande och inte lallar runt så mkt. När jag kom in på servern första gången så märkte jag också hur snälla och omtänksamma alla var där, stadda var skit trevliga också! Och jag gillar verkligen när folk är positiva och glada! Polisen har också varit väldigt Sjyssta när jag blivit stoppad. Så jag har helt enkelt valt att bli whilistad på unive för att det är en glad och positiv server.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat fiveM ett tag. Jag har spelat på många servrar men aldrig tyckt det har varit så kul. Men en dag så jag nått som hette multistaden. Jag såg antalet spelare på den, så jag tänkte varför inte prova. Och sedan dess har jag spelat super mycket på den. Så det var så jag hittade unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka bli mekonom för att jag tycker att bil mekaniker alltid låtit kul (tycker jag iallafall) så därför vill jag testa på hur det är att gå runt och laga bilar i unive och hjälpa andra. Så mitt mål med mitt rollspel är helt enkelt att bli mekonom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, just nu spelar jag ENDAST på unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka