Accepterad Hilding | Medlem ansökning |Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hilding

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021663272/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Hilding-Vilding1705

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter johnatan Gustavsson och han är 32 år gammal, Jonte som alla kallar han växte upp i en frisk familj, med en Mamma, Pappa, och en storebror. Han har växt upp i en familj med bra kontaker, han familj var väldigt rik då pappan ägde eget företag, vilket gjorde att att dom bodde i ett stort hus samt hade det mesta man kunde ha, Hans mamma jobbade som konsult vilket gjorde att hon var kanska frånvarande från hemmet, men pappan jobbade hemifrån så han spenderade mycket tid med Jonte. Han storebror som är 5 år äldre flyttade hemifrån sekunden han fyllde 18. Hans storebror hade inte samma slags band med deras föräldrar som Jonte hade, Jonte blev alltid favoritiserad, Jonte bodde hemma tills han var 21 år och hade aldrig behövt jobba då han Farsa gav han vad han än ville, Men nu så skulle han ta tag i sitt liv, gav tillbaka allt hans pappa gav han och flyttade till en liten lägenhet, han levde inte så rikt så han var väldigt ovan vid mijön han bodde i. Nu vill han ut och söka jobb och käna pengar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive då jag tror att det är en väldigt stark community men många och seriösa spelare, jag blev av med min Medlems roll för ca 4 månader och sedan dess har jag tagit en paus, men nu så vill jag bli medlem igen då jag saknar fivem/unive. Jag kommer även bidra till en rolig rp på servern, samt skaffa jobb och göra roliga scenarion med personer inne på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med massvis bra rp då jag har rpat nu i snart 3 år, började i 2020. Jag kommer skapa roliga och långdragna scenarion. Vilket är något av det viktigaste på en server (roliga scenarion) Jag kommer aldrig försöka förenkla något utan jag kommer tex ta mitt jobb på seriös nivå och försöka utveckla min rp så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela för makt och pengar (powergaming2)

Hur hittade du Unive? Har spelat här innan och så har jag många vänner som spelade här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka