Accepterad Hilding | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hilding

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021663272/

Ditt Hex-ID: 11000013f43a428

Vad är din discord tagg? #1705

Vem var det som bannade dig? W1dde

Hur lång tid var din ban? P-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? P-ban står det bara

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av ett ord som kan vara kränkade till vissa personer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart helt åt vettet, Jag satt i ett dc samtal med ett par grabbar i mitt gäng, och så sjöng jag på en låt men N-ordet i sig. ((((Till staffen som läser detta vill jag bara säga att detta var ca 4 månader sedan så om jag inte kommer ihåg exakt så är det därför)))) Iallafall jag satt i Dc kanalen och sjöng på en låt som innehöll n-ordet. Och när jag då sjöng så var det en kille i samtalet som klippade hela altet och skickade in till staffs och ca nån timma efter så drog dom in mig i support och brättade vad som skulle hände, jag tog emot svaret och sedanså blev jag då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en rätt ban, Jag betede mig som en idiot när jag satt och snacka så, Med tanke på att jag faktiskt sa själva ordet så har staffs all rätt till att banna mig, Det var ju helt enkelt bara mitt fel, och jag står absulut för det jag gjorde/sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 10+ bans då jag har spelat på den år tillbaka, mina banns har varit ganska utspridda under åren jag spelade på servern, och har råkat ut för det mesta, Denna p-ban, skedde någon gång i maj eller aprill vilket betyder att jag nu har tagit en väldigt lång paus från Fivem, och kört spel som Cs, OW osv, Men nu har jag några polare som ska börja rpa på unive och jag känner att jag är sugen på att komma tillbaka till denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt bara inte uttryckt mig på det viset. Det jag gjorde var helt fel och under dessa 4 månader har jag fått en större uppfattning om vad jag gjorde fel och helt enkelt varför jag blev bannad. jag har även insett att ALLT ligger på mig och att jag inte längre kan skylla i från mig, Jag hoppas att ni staffs anser att jag kan få en till chans då jag verkligen har mognat till och lärt mig hur man ska uttrycka sig på rätt sätt osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Massor, Jag har lärt mig att jag aldrig ska uttrycka eller använda mig av rasisiska ord/handlingar. jag har även lärt mig under denna tid att det var jag som gjorde fel, samt att Det var väldigt dumt och ens tro att något sådant skulle vara okej. Jag har även lärt mig att på denna servern så tillåts ingen diskriminering, och att det tas hårda åtgärder till folk som inte följer dessa uppsatta regler. Under denna tid så har jag lärt mig uppskatta allt och alla oavsätt vad. Och jag kan säga er detta kommer ALDRIG upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absulut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka