Nekad HIHIhaha | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HIHIhaha

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Marita on top!#8622

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 2-8 h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? drygt ett år men jag gjorde ett nytt forum konto för att jag glömde inloggningen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte lägga in men kan skicka på discord

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är ju en helt vanlig rpare fast med permissions. Servervakter har ju koll på vad som händer omkring än och inte flyger runt som staffs gör för att kunna hålla kol på servern. En servervakt har ju lite kommandon för att kunna hjälpa till lite med ditt ärende ingame. Servervakter kan banna och kicka folk från severn. Men dem kickar bara om personer har gjort fel eller inte följt serverns regler. Annars kan det räknas som korruption och det får man inte vara som servervakt. Då kan man få indraget eller till och med ban. Som en servervakt kan du även reviva personer. Men du kan inte reviva vem som helst och när som helst. Man ska reviva om det är något felaktigt och även om man råka missklicka ibland. Vi ska även använda våra perms när de behövs inte för att en pollare har dött i ett skottscenario. Man ska ha riktiga bevis eller liknade för att använda dina perms. Annars kan de räknas som abuse eller korruption och de är inte bra och vara som servervakt. men enkelt sakt en En servervakt är en person som säger till att alla rpear ordentligt och inte sköter sig. En servervakt ska också hålla koll på att folk inte lallar eller bryter regler. En till grej som en servervakt måste hålla koll på är att folk gör rätt och inte fel. Som en servervakt måste man kunna alla regler och man måste också kunna veta vad som är rätt och vad som är fel. Som en servervakt måste man såklart hålla ordning på servern och sparka eller banna folk som gör fel. En servervakt finns för att hålla ordning och reda på allt som händer i servern. En servervakt ska också säga till så att ingen blir misshandlad eller kränkt. Servervakter ska också hjälpa till andra så att alla rpear bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag spelar nästan varje dag och ser massa lallare som inte blir kickade eller bannade, jag vill få stopp på de o göra unive till en bättre plats där folk kan trivas. Jag vill 1100% få stopp på alla lallare som sitter o lallar. Jag själv älskar att hjälpa folk och jag är 100% säker på att jobbet som servervakt är min grej. Det är jätte tråkigt att se andra sitta o lalla för att de förstör för alla i servern och därför vill jag bli servervakt. Då menar jag inte att jag ska gå runt staden och leta efter folk som lallar så att jag kan kicka eller banna dom för att jag har tråkigt. Jag kommer såklart fortsätta att rpea som en vanlig spelare i servern då jag har lite extra krafter. Jag vill också visa för staff teamet att jag är redo att ta ett sånt stort ansvar som en servervakt. Jag kommer självklart vara en inspiration för alla icke medlemmar och alla medlemmar i servern då jag visa dom vad som är rätt och vad som är fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man använder sina perms till sin fördel. Som jag förklarar i en tidigare fråga att om sin kompis blir skjuten så får man inte ressa han utan du får ta han till sjukhuset.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka