Nekad highmasterzone | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

highmasterzone

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878158667

Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed badu

Vad är ditt discord namn? Zone アタ #6920

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär är 22år och bor i en egen lägenhet och sportar väldigt mycket och gillar att springa mycket men han har också fått en jätte bra uppväx av sin mamma och pappa och han gillar spendera tid med sina vänner han tränar också mycket med sina vänner men hans vänner är som familj till han och han gillar dom väldigt mycket och alla av dom har väldigt många intressen men min karaktär gillar att springa väldigt mycket han brukar också tävla i det och han kör mycket cross på banor

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt bra på att hantera saker och att skådespela och den här server har väldigt många aktiva personer så det blir mer roligt när det är fler personer det är därför jag vill bli White listad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? därför jag har bara spelat på den här server och har skaffat många vänner och det betyder mycket för mig

Hur många timmar har du på FiveM? 50timmar

Hur hittade du Multistaden? först när jag gick in i FiveM så gick jag till play och då såg jag svenska serverar så då track jag på det och då var multistaden högst upp så jag testade den och jag gillade det så jag försatte spela på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 1 gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har barat spela på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka