Nekad highmasterzone | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

highmasterzone

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089230006/

Ditt Hex-ID: 1100001434aa0b6

Vad är din discord tagg? Zone#5493

Vem var det som bannade dig? ^5 Lucifer

Hur lång tid var din ban? 16 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: egmmjs Anledning: Tar bilar på piren och Combat Loggar efter Går ut om: 15 dagar 21 timmar 42 minuter Placerad av: ^5 Lucifer

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför dom fokuserade bara på scenariot som han visade klipp på och inte hela scenariot detta framkallade mig som en dålig person och som att jag bryter mot regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog vid en audi rs6 och han kom fram till och frågade om han ville byta bil detta tackade jag självklart ja på. Först skrev vi under rs6 som inte va min och innan frågade han mig ingeting om att den var mitt fordon. Jag tycker att han ska dubble kolla vems bil det är så skylla sig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban därför ingen hade nänmt någon om bytes bedrägeri och där med skulle jag inte vet hur jag har gjort fel. sedan håller jag inte med om att jag combat logga då när jag fick nycklarna drog jag till garaget vid piren och satta in den och tog ut den igen och sedan åkte iväg när jag väll åkta såg jag personen quita spelet min vän var där också och hörde att han sa " Jag ska prata med staff, han kommer få ban "ingame. detta är ooc och inte är välkommen i rpet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kan göra det annorlunda genom att klargöra att det inte är mitt fordon men jag tycker mest att det var han som gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag ska klargöra byten mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka