Accepterad High2oh | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

High2oh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Bengtsson

Vad är ditt discord namn? ABengtsson#9142

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kid Persson och är 42 år gammal. Kid är din typiska skånska pappa som älskar att klaga på dagens ungdomar.
Uttrycket "Det var bättre för" är någon som Kid tar med sig dag in och dag ut. Kid är en allt i allo person som gillar att doppa fingrarna i alla typer av yrken och intressen. Som liten fick han hänga med sin pappa ut på byggarbetsplatsen, en plats där han fick testa allt från snickeri, maskinförare, städare och elektriker under åren som gick. En arbetsplats som formade Kid som person och till den familjefar han idag har blivit tillsammans med sin fru Eva och deras två livliga barn Hans och Greta.

Kid kan vara en aning nervös person i stora umgängen och folktäta områden. Nervositeten kan leta till att han lätt spårar iväg i sina tankar och därav bli upprörd och stressad. En egenskap som tyvärr satte stopp för hans fina fotbollskarriär i Unives p17 lag då han inte kunde koncentrera sig på spelet när det var matchdags. Kid har dock inte gett upp hoppet på fotbollen helt utan följer Unives A-Lag helhjärtat och hoppas på att en dag få se sina barn sparka boll på denna underbara gräsplan.

I övrigt så är Kid en social, intelligent och glädjespriande karaktär som gärna bjuder på en kopp kaffe och kaka om du har vägarna förbi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att äntligen hitta en server och känna, här vill jag vara. Ett underbart community med karaktärer ur det vanliga. Ett sug av att delta och förbättra upplevelsen för både mig själv och andra personen. Detta är några få av dem många anledningarna till varför jag vill bli medlem.

Som person drivs jag av att alltid maximera potentialen av det jag arbetar med. Det kvittar om det är på min arbetsplats eller på fotbollsplanen med grabbarna, jag ger alltid 110%. Att spela på Unive är inget undantag för detta. Jag vet vad som krävs för att engagera människor och det är mitt stora mål. Självklart kan jag spela min roll till perfektion men det spelar ingen roll om jag inte kan engagera människor till att göra detsamma. Jag vill se till att denna servern spudlar med engagerade och kreativa karaktärer som gör timmarna framför datorskärmen så mycket bättre för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du bör spela så att den andra parten i scenariot kan vinna istället för dig själv. Det viktigaste är inte alltid att vinna, utan att bägge parterna har fått en rolig och minnesvärd upplevelse. Det är ingen skam i att få deltagarmedaljen istället för första pris medaljen. Meningen med RP är inte att tjäna pengar och köra dem fetaste bilarna. Det är att spela ut ett annat liv så realistisk som möjligt och vi alla vet att man inte alltid kan vinna.

Hur hittade du Unive? Efter en del läsning av regler, information och rekommendationer så kände jag att detta var rätt plats för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka