Nekad hhej0719 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hhej0719

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Jonsson

Vad är ditt discord namn? Henry123#6658

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2011

Berätta om din karaktär. jag är en 22årig kille som gillar att meka med bilar när han var liten. är väldigt snäll mot alla men ibland lite arg på visa t.ex. som kör på folk och bilar som går sönder. mina intressen är att bli polis för att jag vill hjälpa polisen i unive rp. jag vet inte om ni är få som jobbar som polis men jag vill jobba som polis för att få till stan i unive rp så att vi kan ta fast alla tjuvar. jag gillar också att jobba som andra saker t.ex. jobba på marja lisas och andra jobb på serven. mina känslor är att vara snäll mot alla i serven och biträdda alla lika dant. jag gillar att hjälpa folk som t.ex. skjutsa folk dit dom vill. jag gillar att sälja billar. och hjälpa folk som är ny på serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att de ska bli ett bättre rp på serven och hjälpa nya folk i staden så att de kan stjärna mycket pengar och lära folk sin läxa ifall om de gör något man inte får göra på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att du ska rpea så mycket du kan som t.ex. om någon håller ett vapen mot dig ska man typ säga snälla skjut mig inte jag ber att ni inte skjuter mig. så man kan vinna ett scenario ibland.

Hur hittade du Unive? jag kolla på youtube mycket förut och spela hos min kompis väldigt mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka