Accepterad hhej0719 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hhej0719

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Jonsson

Vad är ditt discord namn? Henry123#6658

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2023

Berätta om din karaktär. jag är en 22årig kille som heter Henry som gillar att meka med bilar och sälja bilar. jag bruka hjälpa min far att meka i garaget mycket när jag var liten och spendera mycket tid på att meka med bilar en dag fick jag ett meddelande att min kompis Jocke hade hamnat i koma i två år. men sen så kom han tillbaks till staden och jag berättade om vad som hade hänt i staden. mina intressen är att bli polis för att det är roligt att vara polis så att vi kan ta fast alla tjuvar i staden och bötfälla dom som kör för fort. jag gillar också andra jobb som t.ex. jobba på marja lisas. mina känslor är att vara snäll mot alla i serven och biträdda alla lika dant. jag gillar också att hjälpa folk som t.ex. skjutsa folk dit dom vill. jag är väldigt snäll mot alla men ibland lite arg på visa t.ex. som kör på folk och bilar som går sönder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med att alla ska rpea så mycket dom kan och få till bättre rp på serven på serven och lära folk sin läxa ifall om de gör något man inte får göra på serven. och hjälpa nya folk i staden så att de kan stjärna mycket pengar och hjälpa med mera saker ifall om de behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall ej vara väldigt självisk i alla scenarier som t.ex att bara spela för att vinna utan någon gång också kunna då "förlora" scenarier.

Hur hittade du Unive? jag kolla på youtube mycket förut och spela hos min kompis väldigt mycket

Låter bra, tycker förtjänar en chans till intervju!
Mvh Robban Olsson

Nuvarande Roller:
🔪Kriminell
🏷️Medlem
🕵️‍♀️Servervakt
🦹‍♂️Ped
💰Donator++++💸
🧣2022-medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka