Accepterad Hezus Gonzales | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hezus Gonzales

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2004

Vad heter du på discord? AlbinIsTr4sh#0381

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1323 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Blir jag introducerad till en position inom polis yrket så kommer jag vara aktiv varje dag!

Vad heter du? Hezus Gonzales

Hur gammal är du? 25 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Såklart är jag simkunnig!

Varför vill du bli polis? Jag vill se till så att samhället vi bor i blir en stad där alla jag känna sig trygga och säkra, ingen ska kunna behöva gå ute på gatan och vara rädd för att bli rånad eller våldtagen, och då hoppas jag på att få kunna vara en av dom få personer som jag ändra detta!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att förebygga och förhindra att brott tillfogas.
Samt är det att hålla samhället säkert.
Att få folk att känna sig trygga inom våran närvaro.
Se till så att vi kan förhindra att någons framtid går till spillo!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har själv varit polis i denna staden förut, men det var några månader sedan nu, så när det kommer till kunskap inom yrket så jag det mesta, speciellt när jag har själv jobbat som vice rikspolischef, ranken hette så när jag jobbade där iallafall!

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag skrev förut så har jag jobbat som vice rikspolischef inom denna staden, så när det kommer till kunskap så har jag tillräckligt för att gå rakt in i tjänst igen, och även att lära ut till andra i polis kåren!

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person, jag är bra på att lyssna och ta åt mig!
Jag är bra på att lära mig nya saker och jag gillar att ta åt mig administrativa roller och hjälpa andra inom det jag jobbar.
Jag är också bara generelt skön och lätt att jobba och vara sams med!

Är det något vi bör veta om dig? Nope, all information om mig finns inom denna blanket!

Vidare till muntlig intervju! Kontakta en personal-ansvarig/hr för muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka