Hezus Gonzales | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hezus Gonzales

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Kristersson

Vad heter du på discord? AlbinIsTr4sh#0381

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Just nu är jag inte så otroligt akriv då mitt jobb domstolschef inte tvingar mig till att vara extremt aktiv på servern.
Dock så kommer jag bli mycket mer aktiv om det är så att jag blir godkänd in till trainee-programet, och låter mig arbete för att kunna förbättra upplevelsen på servern.
Om jag blir godkänd kommer jag ligga på runt 5-7 timmar per dag, utan problem, och sedan på helgerna kommer jag kunna lägga in 10+ timmar per dag!

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Unive är en upplevelse inom rp och fivem som ingen annan och jag som person är stolt över att få ha varit med på den i ett långt tag nu!
Så anledningen till varför jag vill söka till trainee är för att jag vill vara med i den delen som kan göra en stor skillnad för hela servern, och genom att få tillåtelse att arbeta för att förbättra upplevelsen så vet jag om att kommer att vara med i den delen som försökte göra unive till det bästa det kan vara, och därför söker jag till er servern.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Hade jag fått välja så hade det varit det generella staff arbetet både på discorden och på servern.
Jag tänker att jag skulle kunna hålla på med forum och discord när jag är i skolan och bara har min skoldator, och sedan att kunna hjälpa till som staff ingame medans jag är hemma och kan vara aktiv på min standard dator!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i över ett år snart. Har dock tyvärr inte fått min 1år roll än... Skall ansökan om den snart igen.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på unive förut, för några månader sedan, och då så var jag väldigt aktiv och väldigt bra på det jag fick göra. Så att få gå med i staff gemenskapen igen hade varit en dröm!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ett bra minne för vilka staff-kommandon som existerar, så dom flesta vet jag ju.
Några exempel är:
/noclip
/sql ban
/sql search
/set job
ect.
Så staff kommandon är inget svårt för mig.
Och är det något specifik som jag inte vet så har jag inga problem att lära mig vad dom innebär!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, jag är ganska glad med min ansökan och den information jag har tillfört.

Tillbaka