Nekad Hezdar | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hezdar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Hezdar

Vad är ditt discord namn? qasooo

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Ahmed Svensson Först och främst vill jag dela med mig av min resa från att ha växt upp i krigets kaos till att bli en polisstudent. Denna erfarenhet har format mig och gett mig en djup förståelse för vikten av säkerhet och rättvisa. Jag brinner verkligen för att göra en positiv skillnad i samhället och jag tror att Unive är den perfekta platsen för mig att förverkliga mina mål.

Under min tid som polisstudent har jag utvecklat en stark passion för att skydda och hjälpa andra. Jag har lärt mig att vara uthållig och beslutsam i mötet med utmaningar och att vara en pålitlig och ansvarsfull individ. Jag är redo att ta på mig de utmaningar som kommer med att vara en del av Unive och jag är fast besluten att göra mitt bästa för att bidra till skolans gemenskap.

Att få möjligheten att återansöka till Unive ger mig en känsla av glädje och hopp. Jag är redo att visa er min passion och engagemang genom en intervju eller andra utvärderingsmetoder som ni anser lämpliga. Jag lovar att jag kommer att ge mitt allt och vara en aktiv del av Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej Unive-teamet!

Jag hoppas att ni mår bra. Jag är så exalterad över möjligheten att ansöka igen till Unive. Som ni kanske minns var jag medlem tidigare och jag har verkligen saknat att vara en del av Unive-gemenskapen.

Under min tid som polisstuderande har jag lärt mig så mycket och utvecklats som person. Jag har fått möjlighet att arbeta med fantastiska människor och vara en del av viktiga samhällsinsatser. Jag brinner verkligen för att göra skillnad och bidra till att skapa trygghet och rättvisa.

Jag vill verkligen betona min beslutsamhet och engagemang för att övervinna hinder och nå mina mål. Jag är driven och målinriktad, och jag är övertygad om att Unive är den perfekta platsen för mig att fortsätta min utveckling och göra en positiv inverkan.

Tack för att ni tar er tid att läsa mitt brev. Jag ser fram emot att få möjlighet att visa er mer av min passion och mitt engagemang vid en eventuell intervju.

Med vänliga hälsningar,
Ahmed Svennson

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten istället för en själv. Det handlar om att visa förståelse, empati och vara villig att kompromissa för att uppnå en gemensam vinning. På Unive kan detta koncept vara relevant inom olika ämnen som till exempel förhandlingsteknik eller konflikthantering. Det handlar om att kunna se saker från olika perspektiv och arbeta mot en win-win-situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? det har jag och de finns olika som tex tex copbait inte lalla med polis och vdm inte använda sitt fordon som ett vapen och rdm att ej döda folk bara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det har jag absolut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Detta var allt för mig och hoppas ni kan acceptera detta.

Nekad. Du får endast ansöka 1 gång på 24h.
Du kan ansöka igen EFTER 15/1 00:00. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka