Nekad Hezdar | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hezdar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Hezdar

Vad är ditt discord namn? qasooo

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Svensson och jag är född den 14 januari 2001 och är 22 år gammal. Jag är kurd ifrån syrien och kom till sverige år 2009 och har bott här i flera år nu och jag har aldrig fått ett jobb så jag fick ta den svåra vägen ett tag men sen efter det har jag valt att jag vill bli polis men de tar ju tid men kan inte vänta tills jag blir det och kommer att göra allt för att bli det. När jag kom till denna staden var jag väldigt nervös för att träffa nya folk men nu efter ett tag har jag vänt mig jag älskar sverige och kan inte vänta tills jag träffar mer folk och känslan att kunna bo i en stad med massa folk är sjukt jag är taggad för allt nytt som kommer min väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att se till att folk får de roligt och speciellt nya folk och se till att alla mår bra och göra mitt bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha kul oavsett vad som händer aldrig tänka bara på dig själv och tänk på alla andra o dig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tex copbait inte lalla med polis och vdm inte använda sitt fordon som ett vapen och rdm att ej döda folk bara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har spelat unive förut och även andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tror inte det jag tror detta är allt som är viktigt och som ni behöver veta men finns alltid här för att svara mer frågor.

Nekad. Utveckla alla dina svar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka