Accepterad heyzerclip | Medlem ansökning [maximi87]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heyzerclip

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? miran

Vad är ditt discord namn? heyzer

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammed, Abdul 2000-12-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, inte busig, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
jag växte upp som en fattig unge fick aldrig medborgar skap nu vill jag vända mitt liv äga ett gäng som hjälper mig med olika jobb som vi gör och jag vill bli rik skaffa bra pengar och bli miljonär eller om det inte fungerar kan jag också jobba som polis varför jag vill jobba som en polis är för att dom hjälper staden med busiga människor och de håller staden säker.
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag bidrar med seriöst och realistiskt RP, följer reglerna, spelar socialt och anpassar mig efter scenariot. Jag fokuserar på upplevelsen för alla spelare inte bara min egen vinst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte alltid försöka vinna scenariot.
Spela för upplevelsen och berättelsen, inte bara för din egen fördel.
Acceptera att din karaktär ibland måste förlora, hålla det rättvist eller påverkas av andra för att hålla spelet trovärdigt och roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att säga busig istället för att säga kriminel jag har också råkat inte varit i karaktär när jag gjorde båda misstagen så insåg snabbt att jag gjorde fel och att jag inte ska göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej bara unive

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alltid vara i karaktär när olika uppleverser sker, och att alltid ha realisitisk reationer när nåt händer som tex en blikrock eller när min vän dör framför mig. vdm inte använda sin bil som ett vapen, rdm att inte döda utan annlednig, Copbait är när man försöker få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill komma in i staden hitta ett job tjäna pengar kanske köpa en bil och ha kul med riktiga och sanna uppleverser.

Senast ändrad:
Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Har utvecklat

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka