Nekad heyaaa | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heyaaa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872873109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Rex

Vad är ditt discord namn? heyaaa#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2006

Berätta om din karaktär. Fabian Rex heter min karaktär. Han är 23 år och har varit i många andra stader men vill flytta till denna staden nu. Han är en kille som föddes 1998 och är en väldigt snäll men kan också vara alvarlig när han behöver det. Fabian gillar att laga mat, fixa bilar och prata med andra folk. Fabian Rex brukar jobba väldigt mycket av sin tid. På sin fritid gillar han mest att ta det lugnt och vara med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har runt 800 timmar tror jag med väldigt mycket erfarenhet om roleplay. Jag kan tillföra bra med roleplay och mera. Jag vet hur roleplay går till eftersom jag har mycket erfarenhet genom både svenska och engelska servrar. Jag är bra på att följa regler och respektera folk. Jag vet nästan alla vanliga regler utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett på streams från servern och folket i servern verkar vara väldigt trevliga och respekfulla. Har även hört att server växer väldigt snabbt och har många folk inne i servern varenda dag. Detta får mig att bli intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en streamer som hete COSMO_BT.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett jobb, många vänner och träffa nya folk. Jag hoppas även på att träffa folk ooc genom discord servern och kunna relatera till andra. Jag vill även kunna tillföra så mycket jag kan till servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sa i den förra frågan, att träffa nya folk och tillföra så mycket av min bra sida som jag kan. Jag vill kunna få folk att komma med servern också, berätta för mina vänner och sådant.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka