Nekad hey ho | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloudd

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
40
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434196923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Cloudd#9603

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Karlsson han är i 23 års åldern och gillar motorcyklar och han är en seriös person men även bra humor. Jag växte upp i en familj med mina föräldrar.
men jag försöker att bli så framgångsrik som möjligt. Jag har jobbat på postnord men mitt dröm jobb är att jobba som motorcykel säljare.
mitt mål är att ha ett känt namn på serven och att kunna käna så mycket pengar att jag kan köpa de jag vill ha. Jag har Positiva egenskaper: är en bra person att prata med om nån har det tufft och har en bra
humor och har lätt att prata med folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill tillbringa min tid på denna server och jag tycker att de är mycket mogna spelare därför tycker jag att den här servern är bra och jag och jag tycker om alla scenarion på denna server de är därför jag vill utveckla mitt rpande och bli medlem så jag kan jobba på mitt dröm jobb det är att jobba på en motorcykel firma

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har roliga scenarion och har en hög rp nivå med bra och mogna spelare

Hur hittade du Unive? Pratade med några polare och då sa en vi testar vad då hette multistaden vilket nu är unive och sedan dess har jag spelat på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel vill jag såklart utveckla på alla möjliga sätt. Ingens rollspel är perfekt. Och är öppen för kritik från alla medlemmar. Jag kommer alltid vara redo och bättra på mig om det behövs och gör allt som krävs för mitt rollspel ska bli så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roliga stunder med bra scenarion och höja min rp nivå och jobba på motorcykel firma vilket jag vill tillbringa min tid på unive med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelade innan på en server som hette highlife men nu spelar jag bra på unive

Tillbaka