Nekad hey ho | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cloudd

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
40
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434196923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Cloudd#9603

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Anton han är 23år. Han är född i Sverige och växte upp tillsammans med sin pappa som inte brydde sig om Anton särskilt mycket. Han fick sköta sig själv och det var mycket bråk och svårigheter i skolan under barndomen. Anton klarade ändå skolan med godkända betyg även om det var tufft. Anton gjorde lumpen och utbildade sig till mekaniker efter skolan. Han fick jobb på en bilfirma och träffade sin blivande fru. De köpte en villa utanför stan och fick senare tvillingar. Anton jobbade mycket och hans fru fick ta det största ansvaret för barnen. Detta ledde till att Anton blev lämnad och nu träffar han bara barnen ibland på helgerna vilket är en stor sorg för Anton som inser att han borde ha gjort andra val i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med en hög rp nivå och följa alla regler jag kan också hjälpa till om något jobb behöver en ny anställd då finns jag där och kan hjälpa till te.x sjukvården

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De är en snabbt utvecklande server som fångar mitt intresse jag gillar att se hur saker förändras.

Hur hittade du Unive? Jag har många vänner som tipsade mig om den och jag testade den och nu spelar jag på den varje dag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att inte bryta emot nå regler och hjälpa till om det finns något jag kan hjälpa till med

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en hög rp nivå och ha ett bra jobb där jag får en bra lön

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka