Nekad Heterjagelnur | Whitelist ansökning [BigA & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Heterjagelnur

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198428749896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vatan

Vad är ditt discord namn? z'tick#4659

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2002

Berätta om din karaktär. Sven Elnur föddes 1998, han växte upp i en bra familj och hans far var en så kallad gangster. Hans mor var polis. Men tyvärr umgås han med fel människor och börjar hänga med brottslingar. Sedan gick han med i ett gäng. Så för ungefär 4 år sedan, efter att han gick med i gänget började de planera att råna banker och guld butiker. bankrånet var bra planerat, vi tog allt värdefullt från platsen och sedan åkte vi till stashet och sorterade alla gods. Polisen hittade till stashet till slut, så en av hans nära vänner arresterades, och en skottlossning startade där Svens närmaste vän blev träffad i huvudet. Sven kom undan men till vilket pris, alla hans vänner arresterade och han närmaste vän död. Sen dess har Sven varit ute på gatan och studerat allt från entreprenör till strids utbildning. Eftersom polisen aldrig kunde identifiera Sven så har han varit på fri fot och utvecklats till en bättre människa. Men ändå så är tomheten kvar i han.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill ha mer möjligheter och erfarenhet utav servern vilket jag tycker att whitelist kan bidra till. Och få ett riktigt roligt jobb. Och för att jag tror att jag kan välja en bra rp, till exempel att inte gå runt och slösa tid på att inte göra något vettigt. Whitelist är en mycket viktig roll för mig, för jag jobbar mycket, och då kommer mitt arbete att vara mer utbrett. När du inte har whitelist finns det inget intressant arbete att göra. Så att bli whitelist kommer att bli mer intressant att fortsätta i denna server. Och jag kan göra vad jag verkligen vill göra. för om jag inte är whitelist kommer jag inte kunna vara allmänt känd i den här staden och inte utveckla min karaktär på sättet jag vill. Så jag ser whitelist som en viktig sak som saknas för mig just nu.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ganska skön omgivning och fått en bra bild utav staffen. Allt som krävs.

Hur många timmar har du på FiveM? 500 snart

Hur hittade du Multistaden? en vän tipsade.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad av fel skäl, jaa! Men jag och staffen har kunnat framstå att dessa ban var felaktiga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka