Heterjagelnour | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: HeterJagElnour#6178

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff på unive igen pågrund av att jag verkligen brinner för servern och ger aldrig upp! Jag har varit på denna server sen 2 år sedan. Och jag har därifrån önskat att bli staff och jag blev staff en och blev mod och sen hände en grej som du vet om philip men jag ansöker om igen på nytt för du vet att jag inte ger upp för vill verkligen vara med och hjälpa till och kunna bli en mycket högre uppsatt staff sedan tidigare. Vill verkligen försöka bli staff igen och komma tillbaks på unive! Jag var staff tidigare och tyckte jag jobbade bra men ibland vill folk alltid förstöra för en, och jag vill kunna bli staff här på unive och jobba ännu bättre, Jag har varit mod innan och sen så tog mina roller bort för tydligen hade nån skapat en server som jag hade ägt förut i mitt gamla namn, så inkompetent är jag inte att all tid man har lagt ner på en server så ska man inte slänga iväg den så, jag blev borttagen pågrund av ett missförstånd. Jag ger aldrig upp och de vet du philip, jag tycker de är väldigt kul och vara på servern som staff och hjälpa folk och snacka med vänner.
Att göra så en server har en bra rp nivå och folk som följer regler så krävs de mycket staff arbete av alla i staff teamet och man kan inte sitta och lata sig bara utan man måste hjälpas åt tillsammans.
Detta är just nu min största önskan, kan visa er att jag kommer vara en av dom bästa staffsen ni har haft! Kommer aldrig ge upp!!
Jag ska bli staff då jag är en mogen och proffesionell Kille som kan hantera olika situationer på många bra sätt och följa regler! Samt göra staff arbete som att hålla koll på servern och hålla koll i alla kanaler så alla mår bra och att allt med servern rullar! Så Jag kommer vara en riktigt driftig staff så kommer hålla koll på de mesta på servern!
Är väldigt lojal till unive, Annars hade jag aldrig suttit här i flera timmar och skriva denna ansökan, detta gör jag för att jag vill hjälpa till med Unive och vara en Aktiv staff, och denna gång ska jag visa min kompetens ännu mer och vara inne jämt och ständigt och kriga för att bli högt uppsatt och TA ANSVAR! Är de någon som är bra på att ta ansvar så är de jag!
En kompentet staff som vågar att ta åtgärder på den som har gjort fel och är inte den som inte vågar.
Jag tycker ni kan ge mig en chans och att bli staff igen och jag ska göra de helhjärtat och jag går all in för server och för dig philip å fåret limpis, å jag<3

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
dygnet runt, är jag inte aktiv på datorn är jag aktiv på mobilen, är inne väldigt mycket.

På lov eller lediga dagar kan jag vara inne typ 24/7, är väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i några år, men dock nu har jag slutat med rpn för jag har tröttnat på de och vill lägga min energi på att bli staff igen på unive istället, för jag verkligen brinner för servern och så passar jag som staff och är en riktigt duktig och aktiv staff. Älskar servern mycket och kommer inte ge upp. JAG GER ALDRIG UPP FÖRIHELVETE!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har massa med erfarenheter!!, jag varit mod på unive också 2 gånger, Så jag har mycket erfarenheter inom de staff relaterade. Jag har massvis med erfarenheter då jag har varit staff nåra gånger och jag lär mig mer och mer när jag var staff, man kan aldrig lära sig för mycket. Jag gillar att ta ansvar och styra upp områden så gott som jag kan.

/manban (id) (andledning)
/noclip om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning)
/dv (radius)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/ban (id) (andledning)
/revive (id)
/bring (id)
/goto (id)
/unban (hex id)
/sc (du skriver i staff chatten)
/sv (du skriver i sv chatten)
/tpm
/tp
/toggleid
/togglename
/speccoff
/skin (id)
/addkey
/setjob (id) (jobid) (level)
/spec
/v (fordon)
/carwipe
/sqlban id och anledning
/sqlbanoffline perms id och hur länge samt anledning
/sqlsearch (steam hex)
/announce
/ped (id) ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc skriver till alla i server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt och är driftig, tror nog alla vet detta då jag har fått mycket beröm när jag var staff tidigare.
Tror inte att du behöver det men +++REP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka