Nekad HESSARE | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HESSARE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Rudolfsson

Vad är ditt discord namn? HESSARE#8232

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2001

Berätta om din karaktär. Jose lopez är en 24 årig man ifrån mexico, han var kriminäll där och hotades till hårda straff men förhandlade sig till en förflyttning till USA till ett rehab läger där han var i 3 år och nu när han blev frikänd därifrån ville han ha en nystart i en nystad. innan saker och ting gick snett i mexico jobbade han med bilar och där fick han sitt stora intresse för bilar. han vill gärna jobba inom bilbranschen och spara upp och köpa sig en fin bil och åka i. han är snäll och har en väldigt bra personlighet . han har lätt att skaffa nya vänner och vill verkligen komma in i staden o bli en del av den. samt skaffa nya vänner och bygga upp sitt nya liv. det som startade den kriminella indragningen i mexico var efter hans mamma dött i cancer och kort därefter dog hans pappa pågrund av en drog överdos. och då sket han i det mesta för han mådde så dåligt, men nu vill han ta tag i sitt liv occh kanske skaffa en fru och bilda familj med mera

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med min vänlighet och socialitet till servern och hjälpa folk med deras bilar och bidra med det jag kan till samhället

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka förlänga scenariot så mycket som möjligt och göra det roligt för båda partnerna under scenariot så båda partnerna har en chanse att vinna under scenariot. Så man ska helt enkelt försöka göra det roligt för båda partnerna och man ska försöka ge de andra en chans under scenariot

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka