Nekad hertzeG0 | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hertzeG0

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonte

Vad är ditt discord namn? Jonis#4508

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2007

Berätta om din karaktär. han heter gustav gunnarsson född 1997 han växte inte upp med någon mamma för hon drog när han var liten så istället växte han upp med sin pappa och två syskon hans familj var inte så rika men det ordnade sig me d pengar hans pappa fick jobba på två jobb medans gustav fick jobba på en mack på sommaren efter det så vände hans sig tyvärr till det kriminella. han är väldigt okänslig pratar inte så mycket om känslor men han är väldigt känslig av sig i skolan blev han mobbad väldigt var tvungen att byta skolar hela tiden. hans intresse är bilar, cross, fotboll och hockey han brukar spela fotboll på sin fritid men går inte i något lag han älskar just audi rs6 det är hans drömbil och att bo i en stor vila.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roligare rp mer seriös rp jag använder mig av väldigt bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan man att t.ex scenariot blir kul för båda

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på tiktok youtube och mina vänner tipsade om det och jag tyckte det verkade vara bra folk inne på rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka