Nekad HerrWakaWaka | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HerrWakaWaka

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? HerrWakaWaka

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronnie Ollson. Han har bott i stan innan som Medborgare han har många nära och kära då han har jobbat på massor av olika jobb där man träffar nya personer. Ronnie är väldigt kreativ och han tollar kritik från andra personer. Min karaktär har ett glatt leende utanför och inombords. Ronnie saknar sina vänner i Unive staden så han vill göra en comeback. Ronnie vill även träffa nya personer inte bara hans vänner. Och en sista grej är att min karaktär har bestämt sig för att alltid bo kvar i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med att man ska behandla andra spelare även om det är en icke-medlem eller en Medlemar på serven. Sedan så kommer jag bidra med när jag till exempelvis streamer ibland då kanske det kommer in en person. Som aldrig har spelat på Unive tidigare och då så blir det mera och mera spelare om det kommer in sådana folk på mina streams. Jag vill bidra med att vara en förebild för till exempel nya medlemmar då jag var SV och Medlem ett tag. Och då kan man hjälpa dom i ooc om det behövs. (fast jag kommer inte använda ooc under scenario)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska spela för makten eller vinsten man ska bara spela som vanligt. Det kan kallas för Powergaming

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på serven tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka