HerrWakaWaka
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården
Vad heter du IRL? Theodor
Vad heter du på discord? HerrWakaWaka#5011
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? mer än 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med min kamratkänsla och trevlighet. Jag kommer också att fixa samarbeten som med Securitas till exempel. Jag kommer också anställa vettiga och aktiva personer till min kår. Jag kommer också vara aktiv med möten och se hur mina kamrater/personal jobbar i tjänst.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter från polismyndigheten då jag gjorde både VU utb och GU utb. Jag har också varit bitr chef på Securitas ett flertal gånger. Och jag kan mycket om blåljus yrket irl.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar i början när jag ska hitta folk och sedan 1-2 timmar i tjänst om dagen när jag har folk som är anställda i kåren.
Måndag: Ej ledig (Aktivitet IRL)
Tisdag: Ledig (ca 1-2 timmar)
Onsdag: Ej ledig (Aktivitet IRL)
Torsdag: Ledig (ca 1-2 timmar)
Fredag: Ledig (ca 1-3 timmar)
Lördag: Ledig (ca 1-5 timmar)
Söndag; Ledig (ca 1-5 timmar)
!OBS! Nu kan jag också vara IG och i tjänst mer när jag får mitt sommarlov.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jag
Vad heter du IRL? Theodor
Vad heter du på discord? HerrWakaWaka#5011
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? mer än 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med min kamratkänsla och trevlighet. Jag kommer också att fixa samarbeten som med Securitas till exempel. Jag kommer också anställa vettiga och aktiva personer till min kår. Jag kommer också vara aktiv med möten och se hur mina kamrater/personal jobbar i tjänst.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter från polismyndigheten då jag gjorde både VU utb och GU utb. Jag har också varit bitr chef på Securitas ett flertal gånger. Och jag kan mycket om blåljus yrket irl.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar i början när jag ska hitta folk och sedan 1-2 timmar i tjänst om dagen när jag har folk som är anställda i kåren.
Måndag: Ej ledig (Aktivitet IRL)
Tisdag: Ledig (ca 1-2 timmar)
Onsdag: Ej ledig (Aktivitet IRL)
Torsdag: Ledig (ca 1-2 timmar)
Fredag: Ledig (ca 1-3 timmar)
Lördag: Ledig (ca 1-5 timmar)
Söndag; Ledig (ca 1-5 timmar)
!OBS! Nu kan jag också vara IG och i tjänst mer när jag får mitt sommarlov.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? jag