Herr-talman | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herr-talman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448706564/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Herr-talman#9972

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. allt började 1994... Då föddes han Sven Eriksson han hade en väldigt svår barndom med mycket händelser hans föräldrar dog i en bil olycka 1998 så han blev stoppad på ett barnhem. sen så kom en familj från Sverige och adopterade han! han fick en ny chans han kom till Sverige och där började allt! han fick sitt intresse får bilar och älskade att skruva i bilar! När han blev 5 så drömde han om att flytta till staden unive! Den dagen kom ju men det tar vi senare! när han blev 10 flyttade han till sin mormor. han fick ett nytt liv liksom allt förändrads där han fick små jobba lite. sen när han blev 15 så började han jobba åt merkonomen i en lite stad i Norrland. när han blev 22 flyttade han till unive det var där allt hände nya vänner ny familj nya bilar allt var nytt och det älskade han! Han jobbar åt postnord nu det närmast bil jobbet han kan komma! han hade älskat mekonomen och vill nog vara medborgare för det! han älskar ju hamburgare och Coca cola! han kan ha humörsvgningar ibland! men när han var 8 år så hände rätt mycket hemma han blev slagen om an inte lyssnade och sånt vilket varv tufft för han han blev mobbad på dagis och skolan också han hade väldigt djup depression när han var mellan 13 till 19 men sen så fick han råd han fick träffa sin gamla foster familj och alla ! han fick nya vänner som fanns för han riktiga broes! Han började ta tag i livet började uppfylla sina drömmar! En dag satt han där på tåget på väg mot Unive han hade 5000 kontant och ingen mobil och lite kläder det var allt han hade! han kom dit och började små jobba och skaffade ett motell rum sedan körkort och sen ett jobb! Där satt han i en bil i en postnord truck han leverade paket hit och dit och älskade jobbet! och sen köpte han sin första bil en volvo 744! han älskade det han brukade köra runt där och bara njuta av livet men en dag vände allt... Han fick tillbaka minnen som att han inte var värd någonting han började få liten depression han började gå till jobbet mindre MVH

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill låsa upp flera nya möjligheter till att få en bättre RP och jag vill skaffa jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av serverns alla unika scripts, även att mina vänner spelar där o säger att det är en bra fungerande server

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av några kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka