Nekad heroinjonky | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heroinjonky

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198988434744/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Johnny Karlsson

Vad är ditt discord namn? heroinjonky

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 1992

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som haft en jobbig uppväxt fylld av droger och våld han är 30 år gammal och väldigt arg som person han är fylld av hat och vill ta ut de på samhället han är laglös men endå har principer man sviker inte sina vänner eller dom man älskar. Han är mycket intreserad av snabba bilar och snabba kickar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill spela seriöst jag orkar inte med oseriösa spelare som förstör upplevelsen. sedan tycker jag att eran server verkar skön härliga folk och stafsen verkar underbara.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive känns väldigt seriös och seriöst är vad jag letar efter

Hur hittade du Unive? jag fick den tipsad av min kusin som sa att det är en hel grym server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att skapa en rolig miljö fyllt av olika senarion utan massa trams

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha så kul som möjligt och att försöka göra unive till en roligare plats att rollspela på utan massa trams och tjavs alltså rent rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka