Nekad Herman10 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman10

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? hermans16

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frederik Anckarmann, 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Charmig, målmedveten, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frederik Anckarman kommer ursprungligen från Frankrike, där han växte upp i en mindre stad utanför Lyon. Han har alltid haft ett intresse för affärer och människor, vilket ledde honom in på en bana inom handel och sociala kontakter. Efter några år av resor och olika småjobb bestämde han sig för att flytta till Sverige för att börja om på nytt. Hans framtidsplaner är att bygga upp ett eget företag och skapa sig ett gott rykte i staden, samtidigt som han vill hitta en plats där han verkligen hör hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och kreativt rollspel som fokuserar på interaktion och samarbete. Jag gillar att skapa berättelser som andra spelare kan bygga vidare på, och jag försöker alltid hålla en hög RP-standard där alla får utrymme och respekt i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan istället hjälpa till att skapa ett roligt och realistiskt RP för alla inblandade. Ibland innebär det att acceptera att ens karaktär förlorar, blir lurad eller råkar illa ut, för att det gynnar helheten och gör spelet mer levande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag försöker vara så noggrann så möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man måste alltid skilja på IC, RDM och VDM är förbjudet, alla handlingar ska ha ett rimligt RP syfte. respektera ndra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att leva mig in i mina roller och värdesätter bra stämning både i spelet och i communityt. Jag försöker alltid bidra till en positiv miljö och hjälpa nya spelare att komma in i RP

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka