Inaktuell herbert | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herbert

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ditt discordnamn: herbert945

Ange ditt födelsedatum 7 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att hjälpa Staff teamet och vill hjälpa servern så den blir stor och får ett bra rykte. Jag tycker det är roligt att hjälpa personer och göra så rpn blir ännu bättre genom att ta bort dom problem spelare. och Jag tänkte inte rpa så jätte mycket mest specca. Jag vet därmed några commands i servern och vet vart allt ligger i t.ex forumet och discord servern. Jag känner att staff rollen är min grej och att jag kan hantera uppgifterna som en staff får. Jag kommer absolut ta Staff ärenden och hjälpa folk i både i discord och ingame. Jag har 2 skärmar så jag har discord på den ena och ingame på andra skärmen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att lallare i servern är ett litet problem. Och jag trött av alla som pittar på servern och alla dem som kör som dårar. Och sen följer inte folk regler som typ metagaming, OOC, failrp, powergaming.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer prata med andra staffs och fråga vad dem tycker att vi ska göra åt saken. Det är om pittningar jag tycker att man ska specca mycket och kolla så att allt ser bra ut och titta så igen gör något regelbrott och så allt fungerar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att man alltid vara agera proffesionellt. Man är proffesionell genom att vara att man ska ha respekt mot alla och vara tydlig med reglernar. Och det är väldigt viktigt att agera fort och professionellt då spelarna förstår sig på och lär sig av sina bans.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 15:30 20:00
tisdag: ett par timmar har träning
onsdag: 15:00 20:00
torsdag: ett par timmar har träning
fredag: 14:40 23:00
helg: typ 10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 5 Nov 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP/support/krim

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara?

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid?
Ja

Senast ändrad:
+ rep riktigt trevlig kille tror han skulle göra ett bra jobb som en helper/staff .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka