Accepterad hepka | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hepka

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Egon

Vad är ditt discord namn? Hepka#3617

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23-årig individ med en svår bakgrund. Hen har upplevt olika utmaningar och svårigheter under sin uppväxt, vilket har påverkat hen på olika sätt. Hen har dock två intressen som ger en form av flykt och underhållning i vardagen.

Det första intresset är att kolla på tunnelbanan på TV4. Att titta på tunnelbanan på TV ger en möjlighet för min karaktär att drömma sig bort och kanske uppleva någon form av lugn och frihet genom att föreställa sig resor och platser långt bort från sin nuvarande situation.

Det andra intresset är att äta mat. Mat kan vara en tröst och en form av njutning för många människor. För min karaktär kan det vara en stund av lycka och tillfredsställelse, även om det bara är tillfälligt.

I framtiden ser min karaktär sig själv som en kriminell. Det kan vara ett resultat av att hen inte har haft de bästa möjligheterna eller alternativen tillgängliga för att förbättra sin situation. Kanske hamnar hen i en gråzon och väljer att ta till olagliga metoder för att överleva eller uppnå sina mål.

Denna bakgrund och karaktärsbeskrivning ger en grund för att utforska berättelser om överlevnad, hopp och den svåra resan mot att finna en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en god rp och mycket mer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du medvetet agerar eller tar beslut som gynnar den andra personen eller gruppen. Du väljer att kompromissa eller ge upp vissa fördelar för att skapa en balanserad eller rättvis situation. Det kan vara ett strategiskt drag för att bygga förtroende eller främja samarbete på lång sikt. Det kan också vara ett moraliskt val där du prioriterar gemensamt bästa över dina egna intressen.

Hur hittade du Unive? kompisar

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka