Accepterad Hepbil | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hepbil

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131735931/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Collins

Vad är ditt discord namn? hepbil#0531

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Han heter Karl Karlsson och är född 6 juni 1999 alltså är han 22 år. Hans mamma heter Karin hans pappa heter Andrew och han har en syster som heter Josefine hans pappa är från Indien så Karl är 50% indisk. Ända sen liten har Karl älskat bilar han brukade kolla på alla möjliga motorsporter och när han blev CA 12 år gammal började han lära sig mecka med bilar och hans dröm jobb är mekaniker men just nu jobba Karl på postnord. Han lärde sig det mesta om bilar från sin morfar efter som att hans pappa lämnade familjen när Karl var 3 år gammal. Han växte upp med inte så mycket pengar så alla bilar han meckade med var gamla och skrotiga när han egentligen ville ha snabba nya bilar som BMW eller Mercedes. Karl hade inte svårt att skaffa vänner och även idag har han många som bor i staden där Karl har bott hela sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rp och jag har en del erfarenhet och jag vill prova lite andra jobb. jag vill också hjälpa andra med deras rp så att unive kan bli bättre än vad det redan är.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker unive är så bra för alla är så bra på att rp:a så att det känns som att jag är i den riktiga världen och det är så kul att det finns en server som är så seriös.

Hur hittade du Unive? genom kompisar och har varit fast i det ända sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, Hitta nya kompisar och utveckla min rp nivå till så högt som möjligt och att alltid hjälpa till andra på servern.
Jag vill också kunna ha ett bättre jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna så många som möjligt och kunna och att vara med och utveckla servern till en bättre och komma med förslag som leder till bättre rp för alla.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka