Nekad Hepbil | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hepbil

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131735931/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Collins

Vad är ditt discord namn? hepbil#0531

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter max andersson och är född 1998 han är uppväxt utanför staden och har nyligen flyttat in i staden för att hitta ett bra och stabilt jobb.
Max jobbar hälst på meko eller falck då han har varit intresserad av bilar hela sitt liv och älskar att mecka med dom.
Första dagen i staden blev max rånad så det har inte varit en jätte bra start för Max än så länge men han har börjat komma in i själva stats grejen och har börjat gilla det lite mer.
När han var 14 började han bygga sin egna epa från start och den blev jätte fin.
Han mamma heter maria och hans pappa heter Virat och är från indien men max har tagit hans mammas efternamn.
Max är en väldigt självsäker person då han lätt fick tjejer i sina ungdoms år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med bra rp och hjälper andra med att förbättra deras rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker unive är så bra för alla är så bra på att rp:a så att det känns som att jag är i den riktiga världen och det är så kul att det finns en server som är så seriös.

Hur hittade du Unive? genom kompisar och har varit fast i det ända sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få så hög rp nivå som möjligt och allmänt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra och hjälpa servern på olika sätt T.EX donera.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka