Nekad Hepbil | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hepbil

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131735931/

Ditt Hex-ID: 110000145d3377b

Vad är din discord tagg? hepbil#0531

Vem var det som bannade dig? sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev kidnappad av en grabb så han drog kniv på mig och jag hade en jaktkniv på mig också så när han sökte igenom mig så knivhögg jag han i själv försvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad så sprang han iväg med mig sen började han söka igenom mig, Jag drog fram min jaktkniv och högg han i självförsvar sen sprang jag iväg och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det tycker jag eftersom att jag gjorde det i självförsvar men jagkan förstå att det kan se ut som att jag ville döda han bara för att.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för rdm och det var för en missclick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte göra självförsvar men det är ju inte fullt orealistiskt att försvara sig själv mot en rånare tycker jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att vara mer försiktig i sånna situationer så att det inte ser ut som att jag försöker vara kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka