Accepterad Henzor | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henzor

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/henzor999/

Ditt Hex-ID: steam:110000111e85177

Vad är din discord tagg? steam:110000111e85177

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming rpar ej på skador

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte gjorde tillräckligt mycket rp på skador antar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil och skulle köra in till mitt gängs hus och så körde jag väldigt långsamt och råkade köra in i en vägg i kanske 5-10 km/h, så jag tänkte att det inte var så stor skada på mig utan en skada på bilen mer för man brukar inte bli skadad av att köra in i något i 5 km/h. Så det jag gjorde var att jag valde att inte skriva t. ex ont i kroppen eller liknande utan jag valde att låta bli att köra på ett litet tag för att sedan köra vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga det var felaktigt, men jag förstår ändå att man kan få tanken att banna mig för det, men jag tycker att det är rimligt att man inte får så stora skador på sig själv när man kör in i en vägg i 5 km/h, utan mer att det blir skador på bilen och att man blir lite chockad så därför valde jag att inte köra bilen på ett litet tag och sen fortsätta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag precis börja spela så blev jag bannad två gånger typ om jag minns rätt, och det var för att jag inte riktigt hade koll på reglerna men sen läste jag dom och lärde mig dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat rpa mina skador ännu mer än vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har nu lärt mig att jag måste rpa ännu mer vid skador än vad jag tidigare gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka