Nekad HenSi | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HenSi

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198281956600/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? HenSi#9610

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Janne Andersson och han är född 2000-04-22. När Janne var liten så bodde han i ett kriminellt område. Hans pappa var alkolist och hans mamma förbrukade droger. Janne var 15 år när han gav sig ut på gatorna och började leva gangster livet. Han var 16 år när hans första drog var såld och han började få pengar. Åren gick och Janne tjänade mer och mer pengar. Tillslut så hade han så mycket pengar att han kunde köpa sig en mobil. Då var Janne 20 år och han började surfa på internetet. Då hittade han sin mammas Instagram och då skrev Janne till sin mamma. Janne frågade också hur hans pappa mådde. Mamman sa att Jannes pappa hade hängt sig för 3 år sen. Janne vart besviken. Då så gick han till flygplatsen och flög till Unive. Och där befinner Janne sig idag och försöker hitta ett riktig jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tror att jag har en chans att kunna bli en bra medlem. Jag vill kunna va en del av servern och kunna hjälpa folk som behöver hjälp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att själva servern har ett bra rollspel och dem hanterar det bra. Sen finns de ju några såklart som förstör, men det är en allmänt rolig server.

Hur hittade du Unive? genom en vän som spelade på den server och han tyckte att den va bra så jag testade också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? med mitt rollspel så vill jag få ett bra kommunity.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en hög rank i discord servern och hjälpa folk som behöver hjälp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka