Nekad HenSi | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HenSi

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? HenSi#9610

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 15:00 till 22:00
Tisdagar: 14:00 till 22:00
Onsdagar 15:00 till 19:30
Torsdagar: 14:00 till 22:00
Fredagar: 14:00 till 01:00
Lördagar 12:00 till 01:00
Söndagar: 12:00 till 21:00
Det varierar också från dag till dag hur länge jag kan vara aktiv och spela och sånt för att jag har ganska mycket träningar och pluggande så det varierar som jag sa.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i snart 3 månader tror jag ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 8 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en självklar uppgift att vakta servern som namnet förklarar och man ska göra så att folk höjer sin nivå på rp och banna folk som inte kan bete sig. Har massor av vänner som är servervakter och dem har ju som sagt kickat eller bannat folk som inte beter sig eller som lallar. Jag som person hatar när folk inte kan ta rp seriöst och håller på och lallar och grejer det är just därför jag gör denna ansökan så att jag kan få en chans att bli sv och kunna ta åtgärde själv istället för att hålla på med /report hela tiden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli sv för att jag är aktiv på server mycket och att jag vill kunna höja rp nivån som jag sa och kunna få ett bättre community. Det är inte kul när någon håller på och lallar eller inte kan ta scenario på ett seriöst sätt när det väl är seriöst. Jag tycker också att jag ska bli sv för att även om det är mina vänner som håller på så kommer jag såklart kicka dem också jag kommer inte låta dem vara bara för att jag känner dem eller något sånt. Det är bättre att vara servervakt för att man kan ta tag i saker i egna händer utan att behöva fråga någon annan. Dessutom kommer jag sköta det fint och snyggt och kommer höja rp nivån i min omgivning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man har en vän som jag sa som inte kan bete sig sen bannar man inte honom för att det är din vän och det är korruption
Abuse är när man kan t.ex. hota någon och att man har mer makt och sånt att man ska banna dem bara för att man kan banna.

Nekad, Du fick Indragen Medlemskap för mindre än 1 månad sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka