Nekad Henryvolvo | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henryvolvo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198951720791/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henry Doven

Vad är ditt discord namn? henryvolvo#8196

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar Persson är en person som aldrig hittat en kompis han vart mobbad som elev och hans lärare brydde sig inte om honom. Han växste upp i uddevalla i en rik familj men hans mamma och pappa krachade i ett plan när han var 10 år. Han fick normal rika foster föreldrar och foster föreldrarna flyttade till USA och tog med honom. Han bodde i USA tills han fyllde 17 år och han köpte en lägenhet och en bil och fick jobb som reporter men han kände sig fortfarande inte bekväm han var deprimerad och kände att han inte hade någon mening med att leva. Men han hittade en kompis när han var 23 år gammal och hans kompis hjälpte han med hans problem och känslor. När han var 30 år gammal slutade han jobba som reporter och vann på ett lotteri och fick 15 milljoner kronor och kunde leva på det. Hans kompis dog lite senare och han blev jätte deprimerad och kände igen att han inte hade någon mening i livet. När han var 31 år fick han en tjej ett år senare gifte de sig och fick två tvillingar. Han blev jätte glad när han fick tvillingarna och döpte de till Algot och Evert. Han köpte senare ett stort hus nära havet och köpte också en båt. Han sökte för att bli artist senare och det visade sig att han hade jätte bra röst och var riktigt begåvad artist och slog igenom stort ett år senare när hade varit artist. Han köpte bil för 13 milljoner kronor och det fick bli en koenigsegg agera rs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli white-listad för att jag tycker att Unive redan är en riktigt bra server som den är men vill skaffa jobb för att skaffa mer pengar och mer möjligheter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en väldigt stor server som är väldigt bra formerad och väldigt bra gjord.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med mina kompisar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul när jag rollspelar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ibland ibland inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka