Accepterad HenryIndyJunior | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry

Vad är ditt discord namn? HenryIndyJunior

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vladimir Bati 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, skum och vettig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vladimir är uppvuxen i förorten i Moskva, tills han flyttade till Sverige. Hans föräldrar kom inte igenom tullen, men dem ville det bästa för Vladimir och lämnade honom i Sverige (Han fick asyl). I Sverige blev han adopterad av familjen Bati och fick en bra fortsatt uppväxt. Vladimir funderar över om han vill fortsätta det mörka livet från Moskva eller skaffa ett bra jobb i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra RP nivå och allmänt bidra till en bättre upplevelse inom servern. Dessutom vara väldigt aktiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är i ett scenario med polisen, då ska jag bara inte försöka allt för att komma undan. Alltså jag ska kunna förlora inte alltid vinna på själva scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot flera. Det var när min polare blev felaktigt bannad och jag knappt hade någon respekt kvar för servern. Jag har lärt mig att jag inte ska bryta mot regler längre, för då följer konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Du ska tänka logiskt i ditt rollspel. FearRp: Värna om din karaktärs liv som du skulle värna om dig själv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det tror jag inte.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka