Nekad HenryIndyJunior | Ban Överklagan [.nocco_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-huven-x5fp — FiveM, Utgår 2026-03-30
Anledning: Skärmdelar när dem rpar samt pratar tillsammans i en grupp.
Bannad av: NOCCO™
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag rpa:d som polis, hade ett senario med en individ. Som senare gjorde så vi hoppade supp på honom, där vi klagade men blev sedan bannad för Mild Meta Gaming (§ 4.1e). Eftersom vi hade "streamat i dc". För att skaffa bevis på detta så började staffsen kolla igenom min dc, bland annat grupper, pms och discord servrar. När vi kom till Avelia roleplay så kom det sig att jag hade roller i den discorden. Vilket jag inte visste alls på något sätt. Jag har inte varit aktiv på den servern alls samt har jag inte varit inne i deras fivem server alls. Har bevis på det. Sedan blir jag permanent avstängd dessutom avstängd i dc.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag anser att denna ban var felaktig, då jag inte har aktiv på något sätt i deras dc samt roleplay server. Blev tillagd av Applikationen Nordix Verify, har även bevis på detta. Då jag heller inte har begärt roller såvitt jag vet.

Dessutom är bannen fel. Står Mild meta när jag egentligen är Permanent bannad.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att lämna alla dc servrar som har med Fivem att göra nästan.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker Unive är en extremt rolig rp server som jag vill fortsätta spela på. Därför tycker jag verkligen att jag förtjäner en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka