Nekad HenrixJR | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HenrixJR

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/indianajonesindianajones/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? HenrixJR#6335

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2003

Berätta om din karaktär. Macke Henriksson är en man som har varit med om mycket grejer. Han är 31 år gammal med ett intresse om att hitta nya möjligheter. Han har haft många jobb som Bilförsäljare, Mekaniker, Bennys, Polis och Sjukvårdare och han är nu hitta denna stad där han vill hitta ett nytt liv med många förhoppningar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med ett bra rp och jag har mycket erfarenheter inom fivem och jag kommer komma med bra scenarion och folk kommer att ha ett bra rp. Jag vill också göra så folk har det rolig och att dem ska vilja spela och så klart strävar jag för att få den bästa rp som möjligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill att det ska vara kul att rp och det känner jag att denna servern har så jag kommer satsa med bra rp och bra senarion

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna tack vare vänner som jag har spelat mycket fivem med

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att få andra att ha det kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Spelade dock på en som jag och polarna hitta och sedan blev vi admins. Sen slutade dem med fivem så då skapade vi en egen som var populär Den hette Havstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka