Accepterad henrik046 | Medlem ansökning [Bubbelkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henrik046

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198123764581/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik helm

Vad är ditt discord namn? Henke046#5469

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Jag har goda erfarenheter inom rp så jag kan bidra till roliga scenarion. Jag vet innebörden av sunt förnuft och spelar inte rp bara för att jag ska vinna på allt jag gör. Jag har flera kompisar som vill komma in på servern också så vi kan bygga upp ett gäng och gör scenarion utav det. Jag spelar inte för att skapa koas och för att alla ska veta vem man är och vara rädd för en utan jag vill få det så det så verkligt som möjligt och inte som många andra serverar där alla bara kaosar runt och kör över varandra eller liknande

Mitt mål är att göra roliga scenarion både för mig och andra. Jag vill börja från botten och sedan bygga mig uppåt till att bli en större gäng boss eller liknande. Jag vill inte vara ett sånt här aggressivt gäng som visar sig för alla och dödar hit och dit utan istället vara diskret och lite mer svår åtkomligt. Jag vill inte heller bara spela för att vara grovt kriminella utan även jobba inom något lagligt jobb som en täckmantel.

Min karaktär heter Yasin Gogh och är från Östergötland. Yasin är en relativt lugn person men kan i få fall brusa upp och gå över gränsen. Han är en person som undviker att skada människor allvarlig om det verkligen inte är nödvändigt. Han är social av sig och har inte svårt för att prata med andra men han är väldigt paranoid och litar inte på någon förutom hans närmsta vänner. Hans intressen är motorer och att äventyra. På fritiden brukar han vara ute och åka med sin nya motorcykel eller bara ta det lugnt med kompisarna. Han är inte en person som tycker det är kul att festa bort sina fria dagar så det händer väldigt sällan. Han har en nära relation till sin mamma som är hans enda familjemedlem vid liv. Hans pappa dog av hjärtproblem när Yasin var ung och hans bror blev skjuten i förorten som han bor i. Ända sen hans bror blev skjuten så har han försökt att hitta hans mördare utan framgång. Hans mamma har varit emot hans inblandning i den kriminella världen men har inte lyckats att få ett stopp för den så nu följer hon bara med på det. Hans mamma har alltid haft problem med sin ekonomi efter att Yasins pappa dog vilket gjorde att Yasin blev tvungen att tjäna egna pengar. På grund av miljön han levde i så blev han tvungen att skaffa jobb men valde fel väg och kom ut i det kriminella.

Det började med att han som 14 åring kom i kontakt med kriminella och började som springpojke och sålde droger till folk på han skola och senare började försäljningen att eskalera och bli större. Han sålde på olika klubbar och liknande och kom mer och mer i närmre kontakt med större kriminella. Efter några år när han blev 19 och tog studenten så struntade han i vanliga jobb och gick över till att anlita springpojkar åt hans nya gäng. Han skötte alla dem nya så dem fick det dem ska och visste vad dem skulle göra. Det pågick i några år och sedan fick han ett erbjudande från sin chef om att göra ett bankrån med medlemmar från ett annat gäng. Bankrånet skulle ske på en mindre bank utanför staden för att dem skulle få så mycket tid som möjligt på sig innan polisen kom men när dem lyckades komma undan så tog hans tidigare boss alla pengarna själv med en annan gängmedlem och valde efter att skjuta Yasin och en från den andra gänget. Yasin och tre andra från det andra gänget blev tagna av polisen direkt efter och fick sitta 8 år i fängelset där dem tillsammans byggde ett starkt band med varandra.

När han kommit ut så lämnar han det kriminella och har valt att lägga sin fritid på att göra det han älskar med bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unvie för jag har goda erfarenheter inom rp då jag kört mycket tidigare och för att jag anser själv att jag inte är den typiska personen som det finns många av på fivem som bara spelar för min egen vinst och ska alltid vinna alla senarion och alltid få mest pengar utan jag tar spelet som det kommer och ifall jag misslyckas med något som jag går minus på så får det bli så. Jag är ute efter att alla ska ha kul

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att unive är extra intressant just för det är en så stor server med många spelare och för jag tidigare har spelat på servern för länge sedan och då tyckte jag att servern var bra uppbyggt

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att jag helt enkelt bara kollade efter svenska serverar och så såg jag unvie som jag kände igen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt ända mål är att helt enkelt ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt ända mål är att helt enkelt ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka