Nekad henrik046 | Ban överklagan (olavor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henrik046

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123764581/

Ditt Hex-ID: 110000109becb65

Vad är din discord tagg? Henke046#5469

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? körde över alla på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är självklart jag blev bannad körde runt och driftade på piren samt kör över massa folk och bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade tydligen kört på massa folk på piren och sen kom massa folk springandes och var sura och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var så klart inte en felaktig ban förstår till 100% varför jag blev bannad. Jag hade spawnat in på ikea tog ut min bil och körde mot piren. När jag börjar närma mig piren så märkte jag att hela piren var tom och piren brukar alldrig vara helt tom så jag fick för mig att drifta runt piren runt alla stolpar. jag gjorde värsta cirkusen sen körde jag in sakta mot garaget och då så laddar alla billar in på piren och massa folk var där. det var tydligen mitt internet som hade laggat och inte laddat in alla billar och folk och det var därför den var helt tom för mig innan. Insåg då när allt på piren hade laddat in för mig att då insåg jag att nu har jag ju kört på massa bilar och massa folk och att jag 100% skulle bli bannad. Så nej tycker inte jag fått en felaktig ban men anledning var ju att mitt internet laggade just då och jag aldrig skulle göra så om det var folk på piren liksom man ber ju om att bli bannad varför skulle jag vilja göra så med meningen ser ingen logik i det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit det förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? undvikt drifta på piren och kört sakta villket jag nu är ärad för livet och kommer aldrig drifta på piren igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja som fan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA ABSOLUT

vet inte riktigt om det var philip som bannade mig men det står att han rejectar mig när jag försöker gå in på servern. men där det står att jag blev bannad för att kört på alla på piren så står det "~-----" vet inte om det är hans namn men det står så

Jag har valt o neka din ban överklagan då det du gjort är ett grovt regelbrott att köra över folk på piren är väldigt fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka