Accepterad Henrik myllykoski | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henrik myllykoski

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199241959717/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? henrik12345#8293

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abraham Hakim han är föd 2000-05-23 han gillar lyssna på musik och göra musik och vara med vänner och familj han brukar fiska, spela fotboll och basket med sina vänner men han gillar med att köra bil och motorcykel han vill vara krim elr taxi han vill ha ett stort hus en rs7 o en nice motorcykel han vill skaffa nya vänner som han kan göra roliga saker med han kommer från syren när Abraham var 7 kom han till Sverige när han gick i skolan blev han mobbad för han inte kunde svenska så bra så han gilla inte skolan så han har dåliga betyg så nu kan han inte få så bra jobb så han måste vara kriminell för att ha råd med saker när Abraham var 17 gick han med i ett gäng men han fick fly från stan för att alla ville han skulle dö efter det tog han de lugnt tills nu för nu vill han börja med det kriminella igen fast i denna stan och nu vill han gå med i ett gäng i denna stan varje vecka så åker han med sin familj till sin pappas grav och vill skapa ett gäng

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har hört väldigt mycket om servern och jag känner att unive passar mig väldigt bra. För att jag är väldigt intresserad av roleplay och de verkar vara en server med hög roleplay nivå och jag söker efter en bra server med hög roleplay nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med roleplay är att skapa roliga och seriösa scenarion, Jag bygga upp en karaktär så bra som möjligt älskar att roleplaya och är väldigt kreativ av mig. Jag är duktig på att komma på lösningar är även duktig på att ta olika beslut som kan hjälpa dom som är runt om mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela som att det är verklighet. Är du under pistolhot ska du vårda för ditt liv och göra som dom säger. Kommer någon och slår ner dig ska du inte resa dig och slå tillbaks, då har dom uppenbart vunnit.

Hur hittade du Unive? youtube cosmo

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka