Accepterad henrik.2k | Medlem ansökning (realcc_93)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

henrik.2k

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Vad är ditt discord namn? 10.mbappe

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Henrik Larsson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? intelligent, rak, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund: han är bil intresserad FD. polis där han äger ett hus uppe i vinewood. han äger även en Audi Rs4 patent som han åker på car meets på. Framtidsplaner för henrik Larsson är att fördjupa han i rollspelandet och förmodligen söka till polisyrket och därpå bygga på honom som karaktär och försöka få upp hans status i staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå eftersom jag har spelat RP nu snart i 5 år, jag har över 2500 timmar och jag kan följa ett detaljerat rollspelande där motparten också har det kul. jag kommer bidra med hög-rp och scenarion som är roliga med hög rp nivå. Jag kommer använda kläder som passar in till olika scenarion, kommer även köra bra, och jag kommer att bidra i längden. jag kommer även söka till polis och har varit polis i över 2 år på unive och har bra med erfarenheter och kan få in dem igen för att få upp rp nivån mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte ha stort ego, dvs att spela så att motparten har chans att vinna scenario. exempelvis vid rån utav en bank att man inte tar en super snabb import bil utan att man tar en vanlig bil som matchar polisens hastighet för att kunna få ett realistiks och att motparten har en chans att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna tidigare, till exempel genom att inte köra realistiskt. Men jag har insett att det är roligare i längden när man spelar som det är tänkt genom att följa reglerna på servern. Nu försöker jag alltid följa trafikreglerna, även om det ibland kan kännas långsamt eller tråkigt Jag har lärt mig att ha tålamod och att köra mer ansvarsfullt, både för min egen skull och för att göra upplevelsen bättre för alla andra som spelar. Så att det blir roligt för motparten i scenariot!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - random death match, skjuta någon utan anledning VDM: vehicle death match köra på en annan person utan anledning med mening i mån att döda eller skada

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan tas i intervju såfall😁

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka