Nekad henrik.2k | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

henrik.2k

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/henkelit0/

Ditt Hex-ID: 110000143a70669

Vad är din discord tagg? henrik.2k

Vem var det som bannade dig? Lowq (FiveM servern, samt Polis Discorden)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (4) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig eftersom "jag inte tillhörde standarden på unive". Då jag sa "smäll dom, smäll dom" vilket staffsen sa själv i support att de tänkte på att jag skulle skjuta de på något vis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega fick till uppgift att det var en biljakt där det satt flera maskerade män tung beväpnade, vi fick även informationen att Jonas Ögren samt Trippy Trapson kunde sitta i bilen. Jag och kollegan ansluter. Jag satt som passagerare och då skötte radiokommunikationen och håll koll och uppderade position. Precis innan jag blev bannad så skulle vi boxa in deras bil/preja och då sa jag till min kollega "Smäll dom, smäll dom" vilket jag menade med att vi skulle smälla in i deras bil alltså pitta in i den så vi fick stopp på bilen då de körde väldigt vårdslöst och kunde orsaka andras liv. Jag menade inte på något sätt att Skjuta dom vilket staffsen trodde jag menade. Man hör även i klippet på sista sekunderna där jag säger "där nu, nu nu" vilket jag menade att vi skulle pitta in o boxa de så vi fick stopp på bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var felaktig ban eftersom jag inte gjorde något stort fel som ska vara ban. Jag tycker detta eftersom det enda jag sa var "smäll dom, smäll dom" då staffsen trodde jag mena att skjuta dom, i mitt fall menade jag smäll in i bilen så vi får stopp på de för de körde så vilt och kunde skada allmänheten. Jag tycker att det inte var en rättvis ban för motparten då jag inte gjort något grovt fel som skadar servern på något sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några gånger har jag blivit bannad när jag var ny på FiveM och visste hur man Rollspelade och trodde de var en moddad version utav GTA5 Online, men nu vet jag alla regler och har över 3000 timmar på fivem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga "smäll dom, smäll dom" och istället sagt, preja dom, preja dom. Eller varit helt tyst och låtat chaffören göra sitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att använda ett bättre språkbruk i server, speciellt som polis. Jag har även lärt mig att inte göra några "onödiga kommenterar" som smäll dom..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Angenämnt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka