Nekad Henric | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

00.vi

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199234650206/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bf5905e

Vad är din discord tagg? 00.vi

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-03 194533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Missförstod senacrio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar åkte och rulla sen så hoppa en bil ut på så och så körde vi sen så hitta vi dom senare i samma bil så prata vi lite så hetsa dom och sa ni ärr alla små miffon då så prata vi lite till och så hoppa jag ut och fick föran och kidnappad den andrra tydligen varr det inte samma parsoner men det vägra säga vilka det va

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda jag gjorde fel och skulle sikta deck men jag visste om jag inte skulle döda föran så skulle dem åka upp på et berg eller hoppa ut och döda oss iställert

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag harr blivit bannad av pwg jag lärde mig att jag ska rpa mer än vad jag gjorde och så rrektion rp så blev vi stormade så rpa jag inte på att jag var rädd när jag döda dem så då har jag blivit bätrre på det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnde ha pratat mer och sen så sikta deck ibörjan istället förr att döda han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer rpa mer på det och dra ut secariot och pratat mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka