Inaktuell Henric | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

00.vi

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
85
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? 00.vi

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? en sak som gör att jag vill bli det är för att jag komihåg hur roligt det var när man blev medlem nu vill jag kunna göra samma sak och så får jag treffa dessa nya medlemarna som kommer till servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Värför ni ska välja mig är att jag är en skön grabb som är bra på att häljpa och gillar att träffa nya samt jag är aktiv och lätt att lära mig. och så gillar jag att jobba då jag gör det på sommaren och brukar göra saker hemma samt på tex golfklubben

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta mäniskor med respeckt, snäll, trevlig och att inte va otrevlig om det ställer många fråger så ska man hålla en posetiv och inte bryta dem och låta dem ställa alla fråger dem vill

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? betydelsen med att vara med medlem att man ska vara rolig att rpa med och att man kan reglerna och att man inte gör regelbrott

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ett krav som jag anser att vara medlem på unive är att man ska läsa reglerna och va rolig att rollspela med

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? är att jag är aktiv och trevlig mot dem nya medlemarna man ska absolut inte abusa sina perms! no noclip revive etc

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet är runt 5h per dag bror på om jag har prov ksk 1h minder eller om jag inte har nått så ksk 2h mer eller på helger 4h extra

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nee kommer inte på nått nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka