- Meddelanden
- 385
- Reaction score
- 10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446
Vad är ditt namn i verkligheten? Han es
Vad är ditt discord namn? Hampox#5337
Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafson, är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men han klarade det inte så hans drömjobb är nu autoexperten, favorit mat är tacos och favorit bilmärke är Buggati.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för jag är bra på att rpa, har många timmar så jag kan alla grundregler och allting sådant. Det är Inge lalla så det är en server för mig som kan rpa.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli el för jag vill få ett wl jobb och kunna skriva i /ett och blocket. Det är en Nice server med Inge lalla sänds är det en server för mig.
Hur hittade du Unive? En kompis spelar på denna och den är Sveriges största och bästa server, så jag hittade den på det sättet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra, spela för det är kul och få min karaktärs drömjobb autoexperten. Jag vill inte bli kriminell för det passar inte min karaktär. Han är duktig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope det gör jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Han es
Vad är ditt discord namn? Hampox#5337
Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafson, är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men han klarade det inte så hans drömjobb är nu autoexperten, favorit mat är tacos och favorit bilmärke är Buggati.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för jag är bra på att rpa, har många timmar så jag kan alla grundregler och allting sådant. Det är Inge lalla så det är en server för mig som kan rpa.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli el för jag vill få ett wl jobb och kunna skriva i /ett och blocket. Det är en Nice server med Inge lalla sänds är det en server för mig.
Hur hittade du Unive? En kompis spelar på denna och den är Sveriges största och bästa server, så jag hittade den på det sättet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra, spela för det är kul och få min karaktärs drömjobb autoexperten. Jag vill inte bli kriminell för det passar inte min karaktär. Han är duktig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope det gör jag inte.