- Meddelanden
- 385
- Reaction score
- 10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434691446
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hampox#5337
Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 21 årgig kille som heter Gustaf Gustafsson och gillar bilar, cyklar och motorcyklar. Hans pappa dog i ett gängkrig och hans mamma dog av cancer. En av hans kusiner lever och han har jobbat på många jobb men mest autoexperten. Hans kusin har gått med i ett gäng nu som heter Maffian, han är vice_boss i det gänget. Hans drömjobb är Mekonomen och hans favorit rätt är hamburgare med pommes. Han har en bil som är en bmw, gillar den väldigt mycket och vill fixa den lite.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp, inge lalla fixa ett jobb och bara ha kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att jag kan rpa och denna server e inge lallig. Men också för att få ett jobb.
Hur hittade du Unive? En kompis som spelar på den och så är den typ känndast i sverige så..
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra och bara ha roligt, försöka få ett bra jobb och en fin bil.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes
Vad är ditt discord namn? Hampox#5337
Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 21 årgig kille som heter Gustaf Gustafsson och gillar bilar, cyklar och motorcyklar. Hans pappa dog i ett gängkrig och hans mamma dog av cancer. En av hans kusiner lever och han har jobbat på många jobb men mest autoexperten. Hans kusin har gått med i ett gäng nu som heter Maffian, han är vice_boss i det gänget. Hans drömjobb är Mekonomen och hans favorit rätt är hamburgare med pommes. Han har en bil som är en bmw, gillar den väldigt mycket och vill fixa den lite.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp, inge lalla fixa ett jobb och bara ha kul
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att jag kan rpa och denna server e inge lallig. Men också för att få ett jobb.
Hur hittade du Unive? En kompis som spelar på den och så är den typ känndast i sverige så..
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska rpa bra och bara ha roligt, försöka få ett bra jobb och en fin bil.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej