Nekad Henq0 | Chef-jobb ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? Hampox#5337

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? 415h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för det är ett viktigt jobb att någon måste ta det, just nu är jag arbetslös så jag tycker att jag gör en ansökan och så kollar jag senare ifall jag bli godkänd eller inte. Men jag vill bli chef för att jag har mycket erfarenheter som chefer på andra serverar, bemöter folk väldigt bra om är väldigt aktiv. Jag vill anställa så många som möjligt så det blir en bättre server för är det bara några så kan den som vill trimma vänta i flera timmar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd och provanställd på denna server men på andra serverar när man ska trimma så är jag bra där också och då har alla tyckt att jag är en bra chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafson, är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men nu kunde han inte det för han var för dålig på det han gjorde just nu så hans drömjobb är autoexperten och mecka med bilar och motorcyklar, det skulle vara SÅ coolt för honom att bli chef och han skulle vara jätteglad.

Hur ofta kommer du vara inne? Per dag nu på sommarlovet typ 6-8h per dag, men på riktiga skoldagar kanske 6-7h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag det skulle jag såklart att göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka