Accepterad Henq0 | Chef-jobb ansökan [Falken] [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampox

Icke Medlem
Meddelanden
385
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? Hampox#5337

Hur gammal är du? 13 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 425h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att hjälpa folk som behöver laga bilar, det finns i ngen nu och många falck är inte aktiva så då är det bara Autoexperten kvar och dem ska egentligen inte jobba som att laga bilar dem ska bra trimma. Men jag ska anställa många så vi får aktiva spelare och har rimliga priser för jobbet. Jag kommer vara sträng så är inte folk inne mkt så kickar jag dem och anställer nya. Jag har märkt att det är många som inte kan laga bilar så då har man fått ta en dålig bil som inte är sönder för att ingen falck eller meko har varit aktiva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef, biträdande chef, anställd, provanställd och erfaren. Men det var på en annan server som jag spelade på som var väldigt seriös så jag kan allting inom detta jobb med lönder, priser, om folk e aktiva.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som heter Gustaf Gustafson, är 21 år gammal och gillar att mecka med saker som till exempel bilar, motorcyklar och cyklar. Hans mamma är död och dog ungefär för 5 år sedan av cancer. Tre år efter det så dog hans pappa i ett gängkrig. Han var med i ett gäng som hette maffian och det är det gänget han vill gå till men först så måste han försöka komma med i det kriminella livet. Han försöker få tag på hans pappas kompisar som är kvar i gänget maffian. Dem som dödade honom var shottaz. Jag vill ge igen för det dem har gjort mot mig, sårat mig och att dem DÖDA hans pappa. Alla som ha har i sin släkt har en gång varit med i ett av Sveriges största gäng MAFFIAN. Alla förutom en har dött i gängkrig mot andra gäng men det har gått bra för hans kusin så han har blivit boss. Han vill gå med i gänget så han kan vara som alla andra. Men han klarade det inte åt minstånde så ans drömjobb är Mekonomen och vara chef där hade varit hur coolt som helst. Han gillar att hjälpa folk som behöver hjälp, han är snäll, behöver folk hjälp så kommer han direkt., han anställer många som är aktiva.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 6-8h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka